K-Supermarket –ketjun uutta myymälämiljöötä testataan Hämeenkylässä ja Konalassa

K-Supermarket-ketjun uutta myymälämiljöötä testataan Vantaan Hämeenkylän ja Helsingin Konalan K-Supermarketeissa. Molemmat kaupat ovat uudistuneet uuden K-Supermarket-ketjun visuaalisen ilmeen mukaisiksi. Uusi ilme väreineen ja kuvineen henkii vahvasti rakkautta ruokaan.

- Esimerkiksi kauppojen seinät ovat saaneet uudet värit, samoin kaupan opasteet ja asiakasviestintä on uudistettu. Testikaupoissa on myös uusia kalusteita muun muassa hedelmä- ja vihannesosastolla, projektipäällikkö Joonas Kukkonen kertoo.

Ensimmäinen täysin uuden ilmeen mukainen K-Supermarket on K-Supermarket Martinlaakson Ostari, joka avataan tänä keväänä Vantaalla.

Siitä eteenpäin uusi ilme laajenee kauppaverkostossa, kun uusia kauppoja avataan ja nykyisiä remontoidaan.

- Vähitellen ketjun kaikki yli 200 kauppaa muuttuvat uuden ilmeen mukaisiksi, Kukkonen kertoo.

K-Supermarket-ketjun uudistuminen on osa K-ryhmän brändiuudistusta.

- K-Supermarket-ketjun asiakaslupaus on Tavallista parempi ruokakauppa. Teemme työtä yhdessä kauppiaidemme kanssa, jotta asiakkaidemme asiointikokemus olisi entistä enemmän lupauksemme kaltainen. Myymäläilmeen uudistaminen on osa tätä työtä, ketjujohtaja Ari Sääksmäki sanoo.